Haveforeningen Dano - Vores Portal

Nyt fra bestyrelsen 12.4.2020

12. april 2020

Kære alle

På grund af covid-19 er der nogle ændringer i forhold til tidligere udmeldinger:

Vi har aflyst generalforsamlingen 2020 som først vil blive afholdt i 2021. Den siddende bestyrelse fortsætter uændret til næste generalforsamling.

I den forbindelse kan vi oplyse, at rentefradraget for kloakgælden 2019 udgør 1.910 kr. 

Pinsemorgen, sankt hans, sommerfest, reception og jubilæumsfest i år er ligeledes aflyst.

Kontoret har åbent, som vi plejer, ugentligt på onsdage klokken 18-19 med opstart d. 6. maj, men man skal vente udenfor, til man bliver kaldt ind, og man skal holde afstand til hinanden.

Vi vil fremadrettet besvare mails hver onsdag.

Telefonen vil blive besvaret ligeledes onsdage klokken 18-19. Undgå at lægge besked på telefonsvareren, den bliver ikke aflyttet. skriv en mail i stedet.

Fællesarbejde d. 20 juni for ulige haver arrangeres på følgende måde pga. forsamlingsforbuddet: Alle ulige haver vil få tilsendt en mail eller (hvis ikke de har mail) så bliver der lagt et brev i postkassen. Her vil det fremgå, hvor man skal gå hen, og hvad man skal lave. Vi laver kun det allermest nødvendige i år. Med forbehold for ændringer. 

Vi har stadig en forening og nogle haver, der skal passes, så fra 1. maj går ordensudvalget, som de plejer, og hvis man sidder i karantæne derhjemme, skal man få en anden til at passe lugningen og hækklipningen – man kan eventuelt spørge sin nabo.

Mht. storskrald så får I besked, hvis og når der bliver åbnet op igen. Vi afventer svar fra kommunen. Indtil da er der åbent for alt undtaget STORSKRALD, da dette IKKE bliver afhentet.

Der er ikke udlevering af poser til haveaffald, da vi ikke har nogen. Så det må man selv sørge for at afhente fra genbrugspladsen.

Vi håber, at alle har det okay.

God sæson 2020!

Mange hilsner
Bestyrelsen

Sidst ændret: 26. oktober 2020